22/04/2015

Lluís Nache, enòleg a Miguel Torres, protagonista de l’entrevista de Perfils URV

Lluís Nache, enginyer tècnic agrònom per la UPC (Universitat Politècnica de Catalunya) i graduat en Enologia per la URV (Universitat Rovira i Virgili), és l’últim Alumni entrevistat a la secció Perfils URV, un espai on, titulats per la Universitat expliquen la seva experiència i recorden el seu pas per la URV

L’enòleg Lluís Nache explica en aquesta entrevista a la secció  Perfils URV el seu treball amb el principal productor de vins del món. Nache, enginyer tècnic agrònom per la UPC (Universitat Politècnica de Catalunya) i graduat en Enologia (2014) per la URV (Universitat Rovira i Virgili de Tarragona), va créixer a l’Eixample, a Barcelona, amb la idea de treballar al camp. El 2013 ja va treballar a la Costa Oest dels Estats Units i gràcies a un conveni d’inserció laboral entre la URV i l’empresa ha aprofitat una estada de quatre mesos a Miguel Torres per fitxar pel principal exportador de vi a l’estat.

Podeu llegir i veure l’entrevista en aquest enllaç.