21/05/2018

María José Figueras és proclamada rectora electa

La rectora va ser escollida en les eleccions del 15 de maig de 2018 amb el 51,21% dels vots ponderats de la comunitat universitària

María José Figueras davant de l'edifici del Rectorat el dia de les eleccions a rector o rectora.

El divendres 18 de maig de 2018 va acabar el termini per presentar reclamacions contra els resultats provisionals de les eleccions a rector o rectora, i avui 21 de maig s’ha proclamat definitivament María José Figueras rectora electa de la URV.

Figueras, catedràtica de Microbiologia, és la primera dona rectora de la URV després que el passat 15 de maig rebés el suport de la majoria de la comunitat universitària en les eleccions a rector o rectora. Així, va ser escollida per 4.415,77 vots ponderats, el 51,21% del total, superant els 4.206,46 vots ponderats (48,79%) del candidat i rector fins al moment Josep Anton Ferré.

El nomenament tindrà efectes a partir de l’endemà de la seva publicació al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC). Fins a la data d’aquesta publicació, segueix sent vigent el mandat del rector actual i el dels membres del seu Consell de Direcció.

Més informació:

Resultats de les eleccions a rector o rectora 2018