10/07/2019

Més de 160 nens i nenes participen en les activitats del Summer Camp 2019

S'han inscrit en les modalitats d'esports, creativitat i ball, que es fan fins al 26 de juliol a la URV

Visita dels nens i nenes participants en el Summer Camp URV al CRAI.

162 nens i nenes d’entre 4 i 12 anys participen en la dotzena edició del campus d’estiu que ofereix la Universitat, URV Summer Camp, que va començar el 25 de juny i finalitzarà el proper 26 de juliol. El campus ofereix quatre modalitats: una específica per a nens de 4 a 6 anys, i tres per a nens més grans, que poden escollir entre esports, ball o creativitat.

A més de les activitats específiques de cada modalitat, els infants fan sortides de descoberta de la Universitat. Avui han visitat el CRAI, on han conegut, entre d’altres coses, com eren els discs de vinil i un exemplar de Harry Potter en llatí, i el Rectorat, on els ha rebut la rectora, María José Figueras.

La rectora, María José Figueras, i la vicerectora de Relacions Institucionals, Cultura i Compromís Social, Cori Camps, durant la recepció dels participants en el Summer Camp 2019.

Per primera vegada, aquest any el Consell Esportiu del Tarragonès s’encarrega del suport tècnic dels monitors, un total de 17, la majoria estudiants de la URV.

Summer Camp 2019.