25/03/2021

Més de 70 alumnes de Batxillerat participen en la XII Olimpíada de Geografia

La fase local de l'Olimpíada ha tingut lloc a la Facultat de Turisme i Geografia de la URV i ha estat organitzada per la Facultat, el Departament de Geografia i el Col·legi de Geògrafs.

L'edició del 2019 de l'Olimpíada de Geografia.

Alumnes de segon curs de Batxillerat de tretze centres educatius de la demarcació de Tarragona s’han reunit de manera virtual per participar en la fase local de la XII Olimpíada de Geografia, que enguany s’ha fet per primera vegada en línia.

El guanyador del primer premi ha estat Roger Valls, alumne de l’Institut Jaume Huguet, de Valls. El segon classificat ha estat Quim Mayo, de l’Institut Antoni de Martí i Franquès, de Tarragona. El tercer ha estat Aleix Gasque, de l’Institut Narcís Oller, també de Valls. Els tres alumnes guanyadors competiran a la fase estatal que tindrà lloc el 29 d’abril, també en format virtual.

Pel que fa a centres, el centre amb una millor nota mitjana ha estat l’Institut Jaume Huguet, de Valls. En segon i tercer lloc s’han classificat, respectivament, l’Institut Narcís Oller, de Valls, i l’Escola Camp Joliu, de l’Arboç.

Als guanyadors els hi han correspost premis dotats per la Facultat de Turisme i Geografia i l’Institut Cartogràfic de Catalunya, com a entitat col·laboradora. A més, la URV atorga a l’alumne guanyador un ajut econòmic si es matricula al curs següent a qualsevol grau de la Universitat.