20/09/2022

Els platós d’autoenregistrament per a la creació de vídeos ja són disponibles per a la comunitat universitària

El nou servei ajuda a la creació de vídeos de qualitat sense necessitat de coneixements tècnics, experiència ni assistència tècnica

Plató d'autoenregistrament al CRAI.

El CRAI i el SREd posen a disposició de tots els membres de la comunitat universitària dos platós d’autoenregistrament per a la producció de diferents tipus de vídeos als CRAI del campus Sescelades i de Bellissens. La seva automatització i facilitat d’ús permet l’autogravació sense necessitat de coneixements tècnics, experiència prèvia, ni d’assistència tècnica.

Aquests espais estan equipats amb una càmera, microfonia, il·luminació, fons i un mesclador que permet seleccionar què es veu en cada moment facilitant la creació de tot tipus de vídeos.

Els platós d’autoenregistrament ajuden a la creació de vídeos de qualitat per a diferents finalitats: presentació de treballs o activitats, explicació d’un concepte o procediment, divulgació d’un projecte de recerca, mostrar el funcionament d’un programari específic, presentació d’un curs o tema, etc.

Es pot consultar tota la informació sobre aquest servei a la guia del plató d’autoenregistrament del CRAI.

Mesclador dels platós d’autoenregistrament que han posat en marxa el CRAI i el SREd.

També es poden consultar altres guies vinculades a la producció de vídeos a la URV. En elles es pot trobar informació relacionada amb les tipologies de vídeos i les seves finalitats, pautes per al seu enregistrament i tota la informació sobre els recursos que la URV posa a disposició de la comunitat universitària, com l’equipament en préstec de la Factoria, el catàleg d’eines digitals per enregistrament i edició de vídeos, els platós d’autoenregistrament o els platós amb suport tècnic.