29/06/2015

Premis d’empreses per als millors estudiants, en l’acte de graduació 2014-15 de l’ETSE

Més d'un centenar d'alumnes s'han graduat a la URV aquest curs en culminar amb èxit els seus estudis d’Enginyeria. En l'acte de graduació, que ha tingut lloc el divendres, 26 de juny a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE), l'empresa SCA Hygiene Products SL ha premiat Montserrat Martínez, Tecnolama SA ha premiat Gerard Baquer i P3e International Engineering Consulting SL ha premiat Emilio Gallego

Els estudiants premiats, juntament amb responsables universitaris i de les empreses.

L’empresa, la universitat i la societat s’ha reunit en l’acte de graduació. Celebrat als porxos de l’Escola, ha reunit 500 assistents. L’ha presidit Josep Anton Ferré, rector de la URV, i l’ha conduït Domènec Puig, director de l’ETSE.

En el marc de la graduació s’ha dut a terme el lliurament de 3 premis, tots ells dotats amb un contracte de treball laboral i la possibilitat de desenvolupar una carrera professional en una empresa del sector relacionat amb els estudis realitzats.

En primer lloc, Pere Franquet en representació de l’Empresa SCA Hygiene Products S.L, ha atorgat el premi a Montserrat Martínez, com l’estudiant amb el millor treball de fi del màster d’Enginyeria Industrial. En segon lloc, Michel Buscail de l’empresa Tecnolama S.A. ha premiat Gerard Baquer com l’estudiant amb el millor treball de fi de grau d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica. A més del contract de treball, aquesta empresa assumeix el cost de la matrícula de màster. El tercer premi, entregat per Francesc Gallego en representació de P3e International Engineering Consulting S.L, ha estat per al millor treball de fi de grau de l’àmbit elèctric, d’Emilio Gallego.

La graduació de l'ETSE aplega cada any moltes persones.
La graduació de l’ETSE aplega cada any moltes persones.

Des de fa ja uns anys i seguint l’objectiu de promoure l’accés al mercat laboral dels estudiants, s’ha convidat a l’acte una gran representació del teixit industrial de la província de Tarragona. Aquesta estreta relació entre l’empresa i la universitat és la que està fent possible que la majoria dels graduats disposin d’un accés ràpid al mercat laboral. Les empreses de la província veuen en el fet de col·laborar amb el seu desenvolupament professional una oportunitat per als estudiants i un avantatge competitiu per a les pròpies empreses.

L’acte s’ha tancat amb la placa de reconeixement als recentment jubilats professors Benet Campderrich, Jean-Pierre Deschamps, Javier Maixè (exdirector de l’ETSE), Joaquín Cruz i Juan José Tena.