22/06/2018

Els Alumni es reuneixen per primera vegada per aportar idees que milloren el projecte

Les propostes responen a la voluntat d'integrar les necessitats dels exestudiants amb les de la Universitat

Un moment de la reunió entre Alumni i els representants del Consell de Direcció i l'equip tècnic del projecte Alumni URV.

Cinc Alumni del Consell Alumni URV van reunir-se el 21 de juny amb representants del Consell de Direcció de la Universitat i l’equip tècnic d’Alumni URV per aportar idees que permetran millorar el projecte. Les propostes es tindran en compte en les accions que ha de desenvolupar Alumni URV i donaran resposta tant a les necessitats de les persones que es graduen a la URV com a les de la pròpia Universitat de servir-se dels coneixements i capacitats dels graduats.

A través d’una pluja d’idees, els Alumni van fer aportacions sobre com poden col·laborar els exestudiants amb la Universitat, en què els pot afavorir el projecte i quines activitats es poden fer adreçades a tots ells. Diverses de les idees que van sorgir es treballaran per a la seva aplicació en un futur. Així, es valora la possibilitat que els Alumni actuïn de mentors i assessors dels estudiants; segmentar els Alumni en funció del seu àmbit acadèmic, professional i edat; revisar el paper facilitador de la Universitat a les necessitats de formació continuada dels graduats; i establir xarxes com a element estratègic per al desenvolupament professional i per a conèixer i respondre a les necessitats formatives dels exestudiants.

La trobada entre l’equip tècnic, els Alumni i els representants del Consell de Direcció de la Universitat és la primera reunió de treball que es fa després que el Consell d’Alumni URV es constituís el passat 4 d’abril. El ple del Consell es reunirà una vegada a l’any i hi haurà altres reunions de treball específiques amb alguns dels seus integrants. A més dels propi Alumni, el Consell l’integren un president, un representant del Consell de Direcció, dos membres del PAS, representants dels Centres, de l’Escola de Postgrau i Doctorat, del Centre de Formació Permanent de la FURV, del Consell Social i dels estudiants.