18/04/2018

Proclamades provisionalment dues candidatures per a les eleccions a rector o rectora 2018

El dimecres 18 d'abril s'ha fet la proclamació provisional dels candidats, i tant Josep Anton Ferré com María José Figueras continuen la campanya electoral convocant reunions amb la comunitat universitària

Els estudiants de la URV votaran en les eleccions a rector o rectora de la URV.

La Junta Electoral de la Universitat, presidida per la professora Mercè Gisbert, ha proclamat provisionalment aquest matí les dues candidatures a rector o rectora presentades, i ha aprovat el cens electoral definitiu de la comunitat universitària que podrà votar el dia 15 de maig. El termini de presentació de candidatures a la màxima autoritat acadèmica de la Universitat es va acabar ahir dimarts, 17 d’abril. La proclamació definitiva dels candidats es farà el dimarts, 24 d’abril, acabat el termini per presentar reclamacions contra l’acte de proclamació provisional

El dia 9 d’abril, en que s’iniciava el termini de presentació de candidatures, es van formalitzar la del rector actual, Josep Anton Ferré, catedràtic de Mecànica de Fluïds a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química (ETSEQ), que opta a repetir un segon mandat de quatre anys, i la de la nova candidata María José Figueras, catedràtica de Microbiologia a la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut (FMCS). El mateix dia es va iniciar el període de campanya electoral, que s’estén fins al dia 14 de maig, vigília de les eleccions.

La campanya electoral

María José Figueras i Josep Anton Ferré ja han iniciat la campanya electoral, amb la difusió dels seus programes a través del correu corporatiu de la URV o a les xarxes socials. Aquesta setmana ambdós candidats enceten el calendari de reunions amb la comunitat universitària, per presentar els seus respectius programes i dialogar amb l’estudiantat, el PDI i el PAS. Josep Anton Ferré  ha començat avui a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE), i María José Figueras comença demà dijous 19 d’abril a la FMCS, el seu centre. També a partir d’avui la campanya dels dos candidats arriba a la societat, a través del contacte mantingut amb els mitjans de comunicació.

Més informació:

Eleccions a rector o rectora 2018