18/05/2015

Quatre medalles més per a la URV als Campionats d’Espanya Universitaris 2015

A Múrcia en natació Laura López ha fet medalla d’argent en 50 m braça i medalla de bronze en 100 m braça, i Albert Filella ha fet medalla de bronze en 50 m lliures. I Àlex Asna ha guanyat la medalla de bronze en Kumite (-67 Kgs.). En un any de força participació als campionats estatals, els estudiants de la URV han fet molt bons resultats i s’han emportat un total de cinc medalles

Laura López va ocupar el segon lloc al podi en 50 m braça.

El dia 4 de maig tres nedadors de la URV es desplaçaven a Múrcia, als campionats organitzats per la Universitat Catòlica de Múrcia, UCAM, per competir en el CEU15 de natació: Albert Filella (50 i 100 m lliures), Anna Cocostegui (50 i 100 m lliures) i Laura López (50,100 i 200 m braça ), a la piscina Inacua. Laura López es va quedar a les portes de fer medalla en quedar en 4t lloc en 200 m braça, però va recollir metalls en les altres dues proves, argent en 50 m braça i bronze en 100 m braça. Albert Filella per la seva part va fer medalla de bronze en 50 m lliures.

Albert Filella, en tercer lloc al podi en la prova en 50 m lliures.

El dia 8 de maig, Àlex Asna marxava cap al Centre d’Alt Rendiment a Los Alcázares (Múrcia), on es van celebrar els CEU15 de karate. L’estudiant va quedar en 3r lloc en kumite (-67kg) . Aquestes medalles s’afegeixen a la medalla d’or guanyada per Gibet Gallego en taekwondo, a l’abril a la capital murciana.

Àlex Asna, amb una de les dues medalles de bronze en Kumite -67Kg.

Aquest any, EsportsURV ha participat en un total de 7 campionats d’Espanya universitaris. A més dels ja anomenats s’afegeixen l’handbol femení, a l’abril a Antequera (Màlaga), el pàdel masculí també a l’abril a Antequera, l’atletisme a Cartagena i el rem el dies 15 i 16 de maig a Banyoles (Pla de l’Estany, Girona). Un total de 26 estudiants , 20 noies i 6 nois han representat la URV en els Campionats d’Espanya Universitaris 2015.