25/06/2024

La URV reconeix els estudiants que han representat la Universitat als campionats universitaris

Els millors esportistes han estat guardonats i els que formen part del programa d'esportistes d'alt nivell han rebut una menció especial

Part dels estudiants esportistes reconeguts per la Universitat el curs 2023-24.

Un total de 197 esportistes han integrat aquest curs els equips de la URV que han participat als campionats d’esport universitari. La Universitat ha reconegut la seva dedicació en un acte aquest 21 de juny, en el qual ha premiat els que han obtingut millors resultats i també ha posat en valor la compatibilització dels estudis i la pràctica esportiva que fan els tretze esportistes d’alt nivell que formen part del programa Tutoresport-cat-URV per a estudiants d’aquest perfil.

L’estudiant de Comunicació Audiovisual, Max Riveras, va presentar l’acte que va comptar amb la ponència de Laura López Cobos, titulada per la URV que va representar la Universitat en campionats de Cataluya, Espanya i Europa els anys 2015 i 1016.

Laura López Cobos en la ponència per videoconferència durant l'acte de reconeixement als esportistes de la URV que va presentar l'estudiant Max Rivera.
Laura López Cobos en la ponència per videoconferència durant l’acte de reconeixement als esportistes de la URV que va presentar l’estudiant Max Rivera.

A més de reconèixer la dedicació dels estudiants, la URV ha premiat els que han obtingut millors resultats als Campionats de Catalunya Universitaris i que alhora han participat als Campionats d’Espanya. Així, el millor equip masculí d’aquest curs ha estat el de voleibol, integrat per catorze estudiants i els entrenadors Carolina Flórez i Jose Felipe Torres, que han van obtenir la medalla d’or als Campionats de Catalunya Universitaris. El millor equip femení ha estat el de pàdel, que l’inetgren les estudiants Carlota García i Ainara Pozuelo, amb l’entrenador Theodoro Rivero, i que van guanyar la medalla d’or als Campionats de Catalunya Universitaris.

El millor esportista masculí ha estat Pau Danila Jofré, alumne del grau en Enginyeria Elèctrica que practica el tir amb arc i que va guanyar l’or al Campionat de Catalunya Universitari. I la millor esportista ha estat l’estudiant del grau en Fisioteràpia Mónica Mansilla, pel seu paper en els campionats de judo, obtenint l’or al de Catalunya.

Els esportistes de la URV han aconseguit aquest curs fins a 22 medalles en 21 modalitats dels campionats universitaris de Catalunya.

Esportistes d’alt nivell
Part dels esportistes d'elit que estudien a la URV i compatibilitzen les dues activitats a través del programa Tutoresport.
Part dels esportistes d’elit que estudien a la URV i compatibilitzen les dues activitats a través del programa Tutoresport.

D’altra banda, tretze estudiants de la URV són esportistes d’alt nivell, que s’han acollit al programa Tutoresport-cat-URV, que té per objectiu ajudar-los a fer compatible l’activitat esportiva amb l’activitat acadèmica, de manera que se’ls facilita el camí a aquells estudiants que vulguin formar-se i competir en la màxima categoria de la seva disciplina.

Galeria d’imatges de l’acte de reconeixement als esportistes de la URV, el programa Tutoresport i els millors esportistes del curs acadèmic 2023-24