19/12/2017

Reviu el concurs ‘Vols saber què investigo?’ al canal de vídeo de la URV

Ja es poden visionar a Youtube els monòlegs dels doctorands de la Universitat que hi van participar

Imatge dels participants del concurs, amb els dos guanyadors amb el taló que els acredita.

La URV ha publicat al seu canal de vídeo els monòlegs dels sis participants al concurs Vols saber què investigo?, que es va celebrar el passat novembre en el marc de la Setmana de la Ciència 2017. Els aspirants, tots ells estudiants de doctorat a la Universitat, havien de donar a conèixer el contingut de la seva recerca en un llenguatge planer i entenedor. El guanyador va ser Carlos Sánchez que està fent un doctorat Erasmus Mundus en Quaternari i Prehistòria i que va fer el monòleg titulat “Dientes, dientes, que es lo que nos gusta”. A banda del premi del jurat es va endur també el premi del públic. El segon classificat va ser  Ángel Huete, pel monòleg “Llegaron los e-diccionarios”. Huete, que està fent el doctorat en Estudis Humanístics.

Totes les intervencions es poden reviure ara al Canal URV a Youtube:

El certamen va tenir lloc el dimarts 14 de novembre, al matí, al Teatre Bartrina de Reus. De les sol·licituds de doctorands rebudes per formar-ne part, se’n van seleccionar sis. Cadascun d’ells va disposar de cinc minuts per convèncer al jurat de que la seva actuació era la més original, atractiva i entenedora. La sessió va comptar també amb els monòlegs de la companyia Big Van, un grup de científics que canvia la visió de la ciència.

Aquesta activitat està organitzada per la Unitat de Comunicació de la Ciència de la URV i compta amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) i de la Diputació de Tarragona.