15/07/2022

Sis estudiants de la URV, reconeguts entre els millors esportistes universitaris de Catalunya

La 37a edició dels Campionats de Catalunya Universitaris ha comptat amb 8.667 esportistes de les universitats catalanes

Guardonats durant l'acte de clausura de la 37a edició dels Campionats de Catalunya Universitaris.

Sis esportistes de la URV han estat reconeguts amb els guardons als millors esportistes universitaris del 2022 en un acte que es va fer a la Universitat Ramon Llull. Han estat:

• Natàlia Moreno Garcia, taekwondo
  • Andrea Sabou, atletisme
  • Laia Solé Mora, cursa de muntanya
  • Vinyet Solans Viscasillas, tennis taula
  • Elio Carrodeguas González, voleibol platja
  • Mario Sanz Guerrero, unitennis amateur

Aquesta 37a edició dels Campionats de Catalunya Universitaris (CCU) ha comptat amb 8.667 esportistes participants de totes les universitats catalanes. Un 55,25% han estat homes i un 44,75% dones. Els millors esportistes absoluts han estat Mireia Pradell Carrasco, de la Universitat de Barcelona, i Nil Regàs Luis, de la Universitat de Girona.

Per a la URV ha estat un dels millors anys a nivell català, perquè ha aconseguit un total de 34 medalles: 2 bronzes en esports d’equip i 14 ors, 8 argents i 10 bronzes en esports individuals.