22/06/2015

Tres podis per a la URV en el Campionat de Catalunya Universitari d’Aigües Obertes, a Cambrils

Aquest campionat universitari, l'últim de la temporada 2014-15, ha tingut lloc juntament amb la II Milla Marina de Cambrils, i s'han celebrat el diumenge 21 de juny amb sortida des de la platja del Regueral. Anna Cocostegui (or) i Mar Perpinyà (bronze) han fet podi femení, i José Javier Montón (bronze), podi masculí, per a la URV. A la travessia, que vol fomentar la natació al mar a tots els nivells i edats i és de caràcter solidari, han participat en total més de 250 nedadors i s'hi ha viscut un gran ambient

Al podi, Anna Cocostegui i Mar Perpinyà (URV) i Iris Domingo (UPF), acompanyades per l'alcaldessa de Cambrils Camí Mendoza i Rut Marquès (URV).

En aquest campionat de Catalunya universitari (CCU) s’havien inscrit 20 estudiants i PAS de diferents universitats catalanes: de la UPF, UPC, UdG, UOC, UAB, UdL i URV. De tots van arribar 16 a la meta.

En categoria femenina del CCU, la 1a. classificada amb medalla d’or ha estat Anna Cocostegui (estudiant URV), amb un temps de 25:00 minuts; la 2na classificada ha estat Iris Domingo, amb medalla de plata (UPF), amb un temps de 28:38 minuts; i la tercera Mar Perpiñà amb medalla de bronze (PAS URV), amb un temps de 49:39 minuts.

El podi masculí presidit per Sergio Torres (UAB), amb Pau Garcia (UAB) i José Javier Montón (URV), a la dreta de la imatge.
El podi masculí presidit per Sergio Torres (UAB), amb Pau Garcia (UAB) i José Javier Montón (URV).

En categoria masculina del CCU, el 1r classificat amb medalla d’or ha estat Sergio Torres  (UAB), amb un temps de 19:44 minuts. Amb aquest temps, també ha estat guanyador general de la travessia masculina de la II Milla, El 2n classificat amb medalla de plata ha estat Pau García (UAB) amb una temps de 20:30 minuts, i s’ha proclamat tercer en la II Milla. El 3r classificat ha estat José Javier Montón, amb medalla de bronze) (estudiant URV) amb un temps de 21:22 minuts.

La campiona femenina de la classificació general ha estat Nora Arilla del Reus Ploms, amb un temps de 21:16 minuts. La II Milla Marina de Cambrils forma part també del Circuit català puntuable de travessies de la Federació Catalana de Natació. També es va fer travessia petita de mitja milla marina, categoria Màster i sortida popular per a nedadors no federats.

Els organitzadors de la II Milla han estat el Cambrils Club Natació amb el suport del Club Nàutic, l’Ajuntament de Cambrils i la URV, amb el suport d’entitats col·laboradores: Tarragona 2017, el Parc Aquòpolis La Pineda, BASF, KiteSchool Costa Daurada, Bbosi, Decathlon i la Cooperativa de Cambrils.

Més informació:

Classificacions CCU Aigües Obertes 2015