28/09/2017

Una àmplia representació dels estudiants es manifesta pel dret a decidir

El rector i altres membres de l'equip de govern han estat presents a la concentració, que s'ha fet en el marc de la jornada de vaga convocada pels estudiants i que a la URV ha tingut un seguiment del 78%

La vaga convocada pels estudiants ha tingut un seguiment a la URV del 78%.

Una àmplia representació dels estudiants de la URV s’ha manifestat avui davant de l’edifici de Rectorat de la Universitat per reivindicar el dret a decidir.

La concentració ha comptat amb la presència del rector Josep Anton Ferré, acompanyat per altres membres de l’equip de govern. El rector ha recordat que, al seu dia, “el Claustre de la Universitat Rovira i Virgili es va manifestar clarament a favor que Catalunya pogués decidir el seu futur en un referèndum”.

Aquesta protesta s’ha dut a terme en el marc de la jornada de vaga convocada pels estudiants i que a la URV ha tingut un seguiment del 78%.