09/03/2020

Les universitats russes i la URV treballen per oferir mobilitats, cursos d’internacionalització i d’aprenentatge col·laboratiu

La col·laboració forma part de l'acord entre universitats russes i espanyoles per oferir programes conjunts de mobilitat, formació i recerca

Un moment de la reunió entre els representants de les universitats russes i de la URV.

L’acord que van signar l’abril de 2019 quatre universitats russes i quatre de l’Estat espanyol, entre les quals hi ha la URV, va concretant-se en diferents activitats. Aquest dissabte 7 de març, representants de la Russian Presidential Academy of National Economy and Public Administration (RANEPA), la National University of Science and Technology MISIS i la Russian Foreign Trade Academy han visitat la URV per estudiar com fer efectiva la col·laboració. L’acord entre les universitats russes i espanyoles té per objectiu arribar a oferir programes conjunts de mobilitat, formació i recerca.

Més concretament, en la reunió de dissabte, es va plantejar iniciar la col·laboració amb la participació d’estudiants en escoles d’estiu i cursos d’aprenentatge col·laboratiu internacional en línia (COIL), i la participació de personal d’administració i serveis en cursos d’internacionalització.