18/01/2019

La URV cerca una persona per cobrir el lloc de treball de gerent

La gerència administra i gestiona el patrimoni i el pressupost de la Universitat

La Universitat Rovira i Virgili cerca una persona per cobrir el lloc de treball de gerent, que s’encarregarà de l’administració i gestió del patrimoni i el pressupost de la Universitat, assegurant el funcionament dels processos administratius i tècnics.

Les funcions generals de la gerència són gestionar els serveis administratius i els recursos materials i econòmics de la Universitat, d’acord amb les normes que estableixen el Consell Social i el Consell de Govern.

A nivell organitzatiu dependrà de la rectora i tindrà com a funcions específiques, a més de la gestió del patrimoni i el pressupost, l’elaboració d’una programació plurianual, la direcció del Personal d’Administració i Serveis i executar els acords del Consell de Govern en matèria econòmica i administrativa.

Els requisits per optar al lloc de treball de gerent i les condicions es poden consultar aquí.