20/02/2020

La URV acull la final del campionat universitari de simulació empresarial bugaMAP

L'equip de la Universitat de les Illes Balears s'ha imposat als altres 3 finalistes de la competició de la Fundació Mapfre, entre els quals hi ha un equip de la Facultat d'Economia i Empresa de la URV

Estudiants participants a la final de la competició bugaMAP, de simulació empresarial, a la Facultat d'Economia i Empresa.

La Facultat d’Economia i Empresa de la URV va acollir ahir la celebració de la final del campionat univeresitari Bugamap, un joc de simulació empresarial de la Fundació Mapfre que ensenya als estudiants universitaris i de postgrau com funciona la gestió del negoci d’assegurances a través de la presa de decisions i la simulació del seu impacte en la quota de mercat, els resultats i la solvència de la companyia.

L’equip integrat per cinc estudiants de la Universitat de les Illes Balears es va imposar als altres 3 equips finalistes, de la mateixa Universitat Rovira i Virgili, la Universitat de Vic i la Universitat Abat Oliba-CEU. Els equips d’aquestes universitats van superar les diferents fases del campionat, en el qual hi han participat 213 estudiants de 7 universitats de Catalunya i les Illes Balears.

Tots els participants a la competició bugaMAP, amb els responsables de la Fundació Mapfre i de la Facultat d’Economia i Empresa de la URV.

Els guanyadors van rebre el premi, una targeta regal per valor de 200 euros, de mans del degà de la Facultat d’Economia i Empresa de la URV, Antonio Terceño, i del representant de la Fundació Mapfre a Tarragona, Javier Raga, i els finalistes van rebre un premi commemoratiu. Terceño va agrair a tots els participants la seva implicació en el campionat, l’objectiu del qual és la transferència de coneixement. Per la seva banda, Raga va assenyalar que el campionat té lloc des de fa més de 30 anys en 16 països diferents.