12/12/2023

M. Victòria Sánchez és la nova degana de la Facultat d’Economia i Empresa

Es proposa l’adaptació de les titulacions del centre al nou decret d'organització dels ensenyaments universitaris, l'assegurament de la qualitat i el foment de la internacionalització de la facultat

M. Victòria Sánchez Rebull, degana de la Facultat d'Economia i Empresa.

M. Victòria Sánchez ha estat elegida degana de la Facultat d’Economia i Empresa, amb els 32 vots favorables de la Junta de Facultat en les eleccions que es van celebrar l’11 de desembre. Sánchez relleva en el càrrec Antonio Terceño, que ha estat al capdavant del centre els darrers vuit anys.

L’equip deganal que acompanya M. Victòria Sánchez en el nou mandat el componen Ana B. Hernández, com a vicedegana; José Manuel Giménez, secretari; Maria José Garbajosa, coordinadora del grau en Administració i Direcció d’Empreses (ADE) que s’imparteix a Reus; Josep Miró, coordinador del grau en ADE que s’imparteix a Tortosa; Oscar Martínez, coordinador del grau en Economia, i Carme Molina, coordinadora del grau en Finances i Comptabilitat.

M. Victòria Sánchez és Titular d’Universitat de l’àrea d’Economia Financera i Comptabilitat i la seva recerca se centra principalment en nous models de costos de la comptabilitat de gestió de les empreses i en la gestió d’empreses turístiques. Va ser directora del departament de Gestió d’Empreses i sotsdirectora de la llavors Escola Universitària de Turisme i Oci de la URV. És autora o coautora de més de 40 articles, i directora de 5 tesis doctorals ja defensades i 3 en curs.

Per als propers quatre anys es proposa treballar en diversos àmbits: la qualitat, per aconseguir la reacreditació de la facultat; la docència, per incidir en l’oferta d’assignatures en anglès; la internacionalització, per fomentar les dobles titulacions i la mobilitat dels estudiants de la facultat, i els màsters, per augmentar el nombre d’estudiants. Pel que fa a la projecció del centre, mantindrà les relacions amb les empreses i l’oferta de pràctiques, així com també fomentarà el mecenatge de les empreses i institucions.