07/04/2021

Vols conèixer els graus i màsters de la Facultat de Química de la URV? Vine a les Jornades de Portes Obertes virtuals URV 2021

El dissabte 10 d'abril de 10 h a 14 h

Sessions en línia en directe, el 10 d’abril:

• 10.00 h. Presentació de la Facultat de Química i dels graus: grau en Química (impartit en català o en anglès), grau en Bioquímica i Biologia Molecular, i doble grau en Biotecnologia/Bioquímica i Biologia Molecular.
  • 10.15 h. Presentació del màster en Tècniques Cromatogràfiques Aplicades.
  • 11.00 h. Presentació del màster en Genètica, Física i Química Forense.
  • 12.00 h. Presentació del màster en Síntesi, Catàlisi i Disseny Molecular (impartit en anglès).
  • 13.00 h. Presentació del màster en Eines per al Desenvolupament Professional en la Indústria.

Atenció de consultes per xat

Per poder accedir a les presentacions en directe i als xats, inscriu-te a les Jornades i indica els graus o màsters del teu interès, per atendre’t de forma més personalitzada.