26/10/2020

Xavier Càmara és el nou director del Departament de Gestió d’Empreses

Es proposa assolir l'equilibri entre professorat a temps parcial i a temps complet, reforçar la qualitat docent i fomentar la millora de la recerca

Xavier Càmara, director del Departament de Gestió d'Empreses i director de la Càtedra d’Emprenedoria i Creació d’Empreses.

Xavier Càmara és el nou director del Departament de Gestió d’Empreses, després de ser escollit el passat 22 d’octubre pels membres del Consell de Departament: va rebre 44 vots a favor i 5 en blanc d’un cens de 66 persones. Càmara substitueix així Ana Beatriz Hernández, després que aquesta fos nomenada adjunta de Personal Docent i Investigador al Consell de Direcció de la Universitat al mes de setembre. Norberto Márquez exercirà de secretari en funcions del Departament fins que podrà incorporar-se al càrrec la professora Mar Pàmies.

Càmara ha estat fins ara el secretari del Departament de Gestió d’Empreses, així com també és el director de la Càtedra d’Emprenedoria i Creació d’Empreses de la URV, dedicada a fomentar l’esperit emprenedor i la creació d’empreses des de la Universitat a la demarcació de Tarragona i a donar suport als emprenedors en el desenvolupament dels seus projectes. Llicenciat en ADE i doctor en Economia i Empresa per la URV, és professor d’Economia Financera i membre del Grup de Recerca en Mercats i Anàlisis Financera. Tant la seva recerca com la docència se centren en aspectes financers de l’emprenedoria i de l’empresa, en un ambient d’incertesa utilitzant metodologia fuzzy i xarxes neuronals.

El nou director del Departament de Gestió d’Empreses es proposa com a reptes per als propers quatre anys assolir un major equilibri i estabilitat del professorat; apostar per una docència de qualitat que vetlli per la satisfacció dels estudiants; millorar els resultats de la recerca i incrementar els trams de recerca del professorat del Departament, i potenciar la internacionalització del Departament i la seva implicació en els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).