23/12/2015

La Revista URV, a l’abast de tothom

El número 24 de la Revista URV ja està disponible. L’edició destaca en portada el nou màster Erasmus Mundus en Vi i Turisme que es posarà en marxa el curs vinent i que està organitzat amb les universitats de Porto i Bordeus i coordinat per la URV. De la publicació se n'imprimeixen 6.000 exemplars i es pot consultar, descarregar, imprimir i compartir en català, castellà i anglès a l'enllaç http://issuu.com/revistaurv

Entre d’altres continguts,  la coordinadora d’hotels a Booking.com, Sara Gomis, graduada en Turisme i màster en Direcció i Planificació de Turisme, defensa en una entrevista la necessitat d’incrementar la professionalització del sector.  La Revista URV també recull una entrevista al president del Consell Social, Joan Pedrerol, en la qual repassa el primer any de mandat i desgrana el paper d’aquest òrgan com a pont d’unió entre la Universitat i la societat.

La publicació inclou altres temes, com l’aparició de la URV als rànquings internacionals, l’alta inserció laboral dels titulats de la URV i les darreres recerques en xarxes o robòtica. Les pàgines de la revista també recullen la constitució de la Càtedra de Dolor Infantil, la tria del projecte Equality com a bona pràctica per al canvi social que ha fet la Comissió Europea o una entrevista a Coral Cuadrada, historiadora i professora de la URV.

La revista és semestral i els 6.000 exemplars que se n’imprimeixen en paper es distribueixen entre els exalumnes dels darrers dos cursos, centres i departaments, CRAIs, institucions, entitats i empreses de la demarcació amb vinculació amb la Universitat i universitats catalanes, entre d’altres destinataris.

Aquesta publicació també es pot llegir, descarregar, imprimir i compartir des d’aquest enllaç, i els textos més destacats estan disponibles en espanyol i en anglès.