30/11/2022

22 estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa obtenen una beca Reddis de mobilitat

Els estudiants del centre han pogut fer mobilitats a 33 universitats de 16 països

22 estudiants de grau de la Facultat d’Economia i Empresa (FEE) van rebre el dimarts 29 de novembre les beques que atorga la Fundació Privada Reddis per haver fet una estada de mobilitat d’estudis durant el curs 2021-22. L’acte, que es va celebrar a la seu de la fundació, va comptar amb la presència de Carme Buixeda, presidenta de la Fundació Privada Reddis; Antonio Terceño, degà de la Facultat d’Economia i Empresa, i Magda Barceló, coach, facilitadora i consultora sènior de Pluribus Europe. Barceló és llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses per la URV, i va rebre aquesta beca el curs 1996-97 per la seva estada de mobilitat a la Rouen Business School.

Els estudiants que van fer estades quadrimestrals han rebut 500 euros, i els que les van fer anuals han rebut 1.000 euros, dels 12.000 euros en total que la Fundació Reddis ha destinat per a aquesta convocatòria. Això permet als estudiants pagar les despeses, o una bona part, de la seva estada a l’estranger.

Els estudiants premiats són: Marta Abad Bargalló, Daniel Álvarez del Reguero, Eva Cano Nieto, Andreu Dexeus Boronat, Àngela Elies Antich, Sara Estalella Martínez, Carla Farré Molina, Sara Filló Pujol, Anabel Gahete López, Martí García Carmona, Ioan Liviu Herea, Albert March Moreno, Alexandru Gabriel Nistor, Juan Antonio Oyonate Segovia, Illya Petrov Yasko, Xavier Prió Roca, Nerea Rius Castro, Ainhoa Rodríguez Mínguez, Alexandra Rosca, Aina Sanabria Agustí, Anna Trescents Porta, i David Zuferri Balmes. I Els països de destí han estat: Alemanya, Àustria, Bèlgica, Eslovàquia, Espanya, França, Irlanda, Itàlia, Països Baixos, Portugal, Regne Unit, i Suècia.

Durant el curs 2021-22, 56 estudiants de graus, dobles graus, i màsters, de la FEE van fer estades de mobilitat d’estudis. De la seva banda, la Facultat va acollir 70 estudiants de mobilitat que van venir de l’estranger. El centre té 117 convenis vigents amb 26 països.