22/06/2015

300 persones en l’acte d’entrega dels títols propis de postgrau de la URV 2015

L'acte, de caràcter anual, ha tingut lloc el divendres 19 de juny als jardins de Mas Miarnau de Reus, seu del Centre de Formació Permanent de la Fundació URV. Més de 121 persones, que han volgut reciclar-se o especialitzar-se professionalment, acompanyades del professorat, familiars i amics, han rebut el títol dels seus estudis universitaris. El total d'alumnes titulats de postgraus propis de la URV d'enguany ha estat de 335, que han cursat 22 programes acadèmics diferents

Un grup d'alumnes de totes les edats, amb els diplomes universitaris de la FURV.

Els han entregat els títols el rector de la URV Josep Anton Ferré, la directora del Centre de Formació Permanent (CFP) de la Fundació URV Charo Romano, el vicerector d’Universitat i Societat Jordi Tous i el regidor de Promoció Econòmica i Ocupació de l’Ajuntament de Reus, Marc Arza.

Els alumnes que han acabat els títols propis de postgrau són titulats universitaris que han estudiat o bé màsters, dirigits a la formació especialitzada de professionals amb el més alt nivell d’aprofundiment, amb una durada de 60 ECTS; o bé postgraus, per a la formació especialitzada i professionalitzadora, amb una durada mínima de 30 ECTS.

Molts dels alumnes treballen i han de compaginar, amb esforç i il·lusió, feina, horaris i estudis.

Del total dels titulats enguany, 335, en 22 programes acadèmics, han assistit a l’acte de lliurament 121 alumnes. Han rebut els títols de 19 programes, entre els quals de 6 màsters: de l’Internacional en Educació i Teràpia Psicomotriu, de Gestió Integrada de la Qualitat, Medi Ambient i Seguretat Laboral; en Finances i Gestió Bancària, en Auditoria de Comptes, en Direcció i Gestió d’Empreses; i en Continguts Televisius d’Entreteniment. I de 13 diplomes d’especialització, com el de Docència Universitària, Coaching Personal i Organitzacional; el de Tributació, Cooperació Internacional; en Pràctica Quirúrgica. Infermeria de Quiròfan, en Dret Local, en Gestió de Personal al Servei de les Entitats Locals, o en Mediació.

Durant l’acte Toni Vallès, jove investigador del Departament d’Enginyeria Química i un dels  vuit finalistes del Concurs de Monòlegs Científics estatal Famelab, ha impartit la conferència: “Per a què serveixen les matemàtiques?”.

Més informació:

Sobre l’oferta de títols del CFP per al curs que ve, aquí