21/03/2018

Alba Zurita i Arnau Escarihuela guanyen el premi Work Experience de l’ETSEQ

Són estudiants de primer curs dels graus d'Enginyeria Química i Enginyeria Mecànica

D'esquerra a dreta, Guillem Gilabert, exestudiant d'Enginyeria Química, Alba Zurita, guanyadora del premi Work Experience, i Josep Bonet, director de l'ETSEQ, en el lliurament del premi.

Els estudiants de l’Escola Tècnica d’Enginyeria Química (ETSEQ) Alba Zurita i Arnau Escarihuela han estat guardonats el 21 de març amb el premi Work Experience que atorga l’escola a les persones matriculades a un dels seus tres graus. L’exestudiant d’Enginyeria Química i doctorat per la URV Guillem Gilabert ha explicat als alumnes assistents a l’acte de lliurament la seva trajectòria professional.

L’ETSEQ premia els estudiants de primer curs que van escollir com a primera opció d’accés a la universitat algun dels graus que ofereix l’escola i que posteriorment van respondre l’enquesta que el centre reparteix per conèixer l’opinió dels futurs enginyers sobre la professió. En l’edició de 2017-18, el premi Work Experience ha estat per a Alba Zurita, del grau en Enginyeria Química, i Arnau Escarihuela, del grau en Enginyeria Mecànica, que no ha pogut recollir el premi. La modalitat del grau en Enginyeria de Bioprocessos Alimentaris ha quedat deserta. El premi Work Experience és l’obtenció d’un MacBook o el seu import en metàlic.

Oriol Gilabert, enginyer i investigador sobre aigües i membranes a Dow Chemical, ha estat l’exestudiant de l’ETSEQ i doctorat per la URV que ha fet la conferència sobre la seva trajectòria professional.