13/10/2020

Les classes presencials, excepte les pràctiques, seran a distància des de dijous 15 fins a divendres 30 d’octubre

L’activitat de recerca no es veu afectada per la nova mesura acordada per les universitats

Classe a l'aulari del campus Catalunya.

A partir del dijous 15 d’octubre les classes teòriques que es feien de manera presencial s’impartiran a distància fins al 30 d’octubre. Així ho recull la resolució que la rectora de la URV, María José Figueras, ha emès aquest dimarts. No queden afectades per aquesta resolució ni les pràctiques, tant seminaris com laboratoris, que continuaran fent-se al campus, com les pràctiques externes. Tampoc hi ha canvis en l’activitat de recerca.

Les activitats avaluatives previstes per aquests dies també s’hauran de fer de manera virtual, però si no és possible podran ser presencials en grups reduïts, assimilables a grups de laboratori o pràctiques.

Els estudiants rebran la informació sobre els canvis en la planificació de la docència que comporta aquesta darrera resolució per part del professorat responsable de les assignatures.

Pel que fa a les activitats a distància del personal d’administració i serveis, s’adeqüen a l’activitat docent a distància.

Aquesta nova resolució respon a l’acord del Consell Interuniversitari de Catalunya i les dotze universitats catalanes, amb la participació de representants del Departament de Salut, per reduir l’activitat docent presencial als campus universitaris per minimitzar la mobilitat de la comunitat universitària. Amb aquesta mesura es pretén afavorir la disminució de l’índex de contagi per COVID-19 a Catalunya.

La nova resolució i tota la informació referent a l’afectació de la pandèmia a l’activitat de la Universitat es pot trobar al web www.urv.cat/coronavirus.