12/07/2019

Clou el màster en Eines per al Desenvolupament Professional a la Indústria amb la graduació de 12 estudiants

La diputada al Parlament de Catalunya, Teresa Pallarès, pronuncia una conferència sobre els reptes de futur de la indústria

La cloenda del màster en Eines per al Desenvolupament Professional a la Indústria, que s’imparteix a la Facultat de Química, va tenir lloc el 8 de juliol al Paranimf de la Universitat. L’acte va ser l’escenari per a la graduació dels 12 estudiants del màster, que aquest curs s’ha fet per quart any.

Imatge del Paranimf durant l’acte de cloenda del màster en Eines per al desenvolupament professional a la indústria.
La cloenda va ser presidida per la degana de la Facultat de Química, Yolanda Cesteros, i va assistir-hi el professor coordinador del màster, Francesc Borrull. Teresa Pallarès, que és diputada al Parlament de Catalunya, va fer la conferència de la cloenda, que duia per títol “Pacte nacional per a la indústria: preparats per al futur”.
Un moment de la intervenció de la conferenciant, Teresa Pallarès.

El màster en Eines per al Desenvolupament Professional a la Indústria va dirigit a graduats en Química, Enginyeria Química, Bioquímica o Biotecnologia, entre d’altres, als que proporciona una base teòrica i pràctica de qualitat per facilitar la seva inserció en l’entorn professional.

El programa formatiu compta amb els coordinadors docents, els professors universitaris, i els experts industrials, prop de 40 professionals de diferents sectors, procedents de les empreses de l’entorn petroquímic, agroalimentari, cosmètic i de tractament d’aigües que aporten el seu coneixement expert.

Els estudiants assistents a la cloenda van rebre un diploma i un obsequi.