26/06/2017

Clou el màster en Nutrició i Metabolisme 2016-17

Durant l'acte també es van celebrar els deu anys d'implantació d'aquest màster oficial

Els participants en la cloenda del màster, en acabar l'acte.

L’acte de cloenda del màster en Nutrició i Metabolisme del curs 2016-17 , en el desè aniversari de la seva implantació com a màster oficial, va tenir lloc el dia 22 de juny a la tarda, a la Facultat de Química.

Hi va pronunciar unes paraules la primera coordinadora del màster, la professora Anna Ardèvol, que va fer una valoració dels deu anys d’implantació. A continuació es va impartir la conferència “Investigació en lípids funcionals per alimentació infantil”, que va anar a càrrec de Maria Rodríguez-Palmero, directora d’Investigació Bàsica de Laboratorios Ordesa. Tot seguit Verònica Luque, una de les primeres titulades del màster, va intervenir sobre la seva experiència al voltant d’aquest ensenyament. Per finalitzar l’acte, els alumnes van rebre un diploma de mans dels dos actuals coordinadors del màster, Anna Arola (URV) i José Antonio Fernández (UB), i un obsequi de mans de la degana de la Facultat, Yolanda Cesteros.

Aquest màster interuniversitari, organitzat conjuntament per la Universitat Rovira i Virgili i per la Universitat de Barcelona, ha tingut aquest curs acadèmic 2016-2017 un total de 69 alumnes matriculats dels quals un gran percentatge prové de fora de l’Estat espanyol, com és habitual en aquest ensenyament.