15/04/2021

Doble titulació amb la University West de Suècia per als estudis d’ADE i d’Economia

Alumnes del grau en Administració i Direcció d’Empreses i del grau en Economia de la URV podran optar a la doble titulació a partir del curs 2021-2022, en una aposta de la Facultat d’Economia i Empresa per la internacionalització de la formació

Zona ajardinada de la Facultat d'Economia i Empresa de la URV.

Els estudiants que facin la doble titulació hauran de cursar tres anys a la URV i un any a la School of Business, Economics and IT de la University West. Per tant, en quatre anys obtindran dues titulacions de grau oficials: la del grau en ADE o en Economia de la URV i el grau en Ciències Econòmiques de la universitat sueca.

La University West és un centre públic situat a Trollhättan, ciutat del sud-oest de Suècia propera a Göteborg. Amb la signatura d’un conveni entre totes dues universitats, l’estudiantat d’ambdues institucions podrà optar a la doble titulació, tot i que les places disponibles són limitades i s’atorgaran en funció de l’expedient acadèmic.

La implantació d’aquesta doble titulació a la Facultat d’Economia i Empresa és resultat del compromís del centre amb la internacionalització, que és un dels pilars de la seva proposta formativa.

Un valor afegit en el currículum

“A més d’una experiència de creixement personal, fer un programa de mobilitat a l’estranger aporta un valor afegit en el currículum de l’estudiant; perquè demostra competències lingüístiques i la capacitat d’adaptar-se a entorns diferents”, diu la responsable de l’ensenyament de Finances i Comptabilitat de la Facultat d’Economia i Empresa, Carme Molina.

Per això, la Facultat treballa en incrementar la internacionalització de la seva formació i en aconseguir noves dobles titulacions també pels màsters. “És un procés lent i dificultós, però comptem en favor nostre amb el poder de captació d’estudiants estrangers que ja té la Facultat”, explica Molina. En aquest sentit, el 70% dels estudiants dels màsters oficials del centre són estrangers, i el 2018-2019, l’any acadèmic anterior a la pandèmia, la mobilitat dels estudiants de grau va augmentar en un 46% respecte el curs anterior.