25/04/2016

Els monòlegs científics dels doctorands de la URV arriben a l’Institut Martí i Franquès

Quatre dels set doctorands de la Universitat Rovira i Virgili que van participar en el concurs de monòlegs científics "Vols saber què investigo?" han portar aquest divendres els seus monòlegs als alumnes de primer i de segon d’ESO de l’Institut Martí i Franquès. És la primera vegada que els doctorands porten els seus monòlegs científics de gira

Fer arribar la ciència als escolars a través de monòlegs que expliquen què investiguen els doctorands de la Universitat Rovira i Virgili. Amb aquest objectiu quatre doctorands dels set que havien participat el novembre passat en el concurs “Vols saber què investigo?” al teatre Bartrina –en el marc de la Setmana de la Ciència- van protagonitzar una sessió dedicada als alumnes de primer i segon d’ESO de l’Institut Martí Franquès.

VSQI-MartíFranquès-16

Els monòlegs que es van representar durant el matí de divendres a la seu del Col·legi de Farmacèutics de Tarragona, on es va organitzar l’activitat van ser: Les micotoxines no venen dels micos, d’Eugènia Miró; Por qué entendemos las frases con errores?, d’Adrià Torrens; Rompamos el agua, d’Ignacio Funes –la tesi doctoral del qual li dirigeix un investigador de l’Institut Català d’Investigació Química-, i pedalejant per la comunicació, de Helle Kettner.

Aquest va ser un dels actes que es van organitzar des de l’institut, en col·laboració de la URV, com a prèvia de la diada de Sant Jordi.