01/08/2023

Es presenten nous vídeos a la sèrie sobre la recerca dels doctorands del programa Martí i Franquès COFUND

La sèrie “Meet our fellows” destaca el perfil del personal investigador, la seva recerca, la seva experiència a la URV i les seves aspiracions professionals

Christine El Khoury, doctoranda del programa MFP-COFUND, durant la gravació del vídeo.

Aquest mes s’han estrenat deu vídeos nous de la sèrie “Meet our fellows” produïts pel programa Martí i Franquès COFUND (MFP-COFUND) de la URV en col.laboració amb el Servei de Recursos Educatius de la Universitat. Els vídeos tenen per objectiu donar visibilitat als doctorands i doctorandes del programa i als resultats de la recerca que duen a terme a la URV sota la supervisió dels seus directors i directores de tesi. Aquest producte audiovisual és part de l’estratègia de comunicació i disseminació del projecte MFP-COFUND i està finançat pel programa Horitzó 2020 de la Comissió Europea, sota el paraigües de les Accions Marie Skłodowska-Curie.

Entre altres aspectes, els investigadors expliquen la seva recerca, fan balanç de la seva estada a la Universitat i exposen els beneficis que aquest contracte doctoral els pot reportar en el seu futur professional. Així, per exemple, els joves investigadors destaquen que el seu pas per la URV com a investigadors MSCA i la formació en competències transversals rebuda millorarà el seu posicionament en el mercat de treball, tant dins com fora de l’acadèmia.

Aquests vídeos s’afegeixen als altres deu que ja es van produir el 2021. Els protagonistes d’aquesta nova edició són deu investigadors i investigadores predoctorals de sis departaments diferents de la universitat: Naga Pandurangi (supervisat per Ioanis Katakis); Christine El Khoury (supervisada per Laureano Jiménez i Carlos Pozo); Giuseppe Colella (supervisat per Josep Bonet i Clara Salueña) i Regan Ceaser (supervisat per Francesc Medina, Magdalena Constantí i Daniel Montané), d’Enginyeria Química; Kandeel Shafique (supervisada per Beatriz Prieto), d’Enginyeria Electrònica Elèctrica i Automàtica; Srishti Goyal (supervisada per Maria Llop), d’Economia; Zacharia Waithaka Ng’ang’a (supervisat per Raúl Beltrán), de Bioquímica i Biotecnologia i cofinançat per l’IRTA; Sharanpreet Kaur (supervisada per Josefa Canals i Paula Morales), de Psicologia; Debashish Roy (supervisat per Ercilia García i María Dolores Jiménez), de Filologies Romàniques; i Camilla Masullo (supervisada per Evangelia Leivada i Isabel Oltra), d’Estudis Anglesos i Alemanys.

Els vídeos estan disponibles a la pàgina del programa MFP-COFUND i al canal de YouTube de la Universitat. Tots els perfils dels investigadors doctorals del programa COFUND i els seus supervisors de tesis es poden consultar a la web del programa.