05/12/2022

Estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa participen al campionat BugaMAP de la Fundació Mapfre

És un joc d’estratègia empresarial en el que els participants han de dirigir i gestionar una empresa asseguradora

Equip d'estudiants de la Facultat d'Economia i Empresa que competirà a la final del campionat BugaMAP.

El dimarts 29 de noviembre 24 estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa van participar en el campionat BugaMAP organitzat per la Fundació Mapfre. BugaMAP és un joc d’estratègia empresarial (business game) en el qual els estudiants han de prendre decisions estratègiques per millorar els resultats d’una companyia asseguradora; treballen per equips com ho farien en la realitat, però en un context simulat.

En el campionat participen universitats de Catalunya i Balears; els quatre primers classificats competiran a la fase final que es celebrarà a principis de 2023.

Antonio Terceño, degà de la Facultat d’Economia i Empresa a l’inici de la competició BugaMAP.

Al final de la competició va sortir un equip guanyador integrat per quatre estudiants del doble grau en Administració i Direcció d’Empreses i Finances i Comptabilitat: Cesar Ormaechea, Daniel Dapena, Pol Casas, i Albert Jordà.