26/11/2015

Gibet Gallego, medalla de bronze al Campionat d’Europa Universitari de Taekwondo

L'estudiant es va guanyar el tercer lloc als campionats europeus universitaris, a Croàcia del 10 al 13 de novembre. Gibet Gallego va tornar molt contenta de la seva participació representant la URV, ja que era la primera vegada que la universitat hi prenia part i tornar amb medalla ha estat un èxit

Gibet Gallego amb la medalla de bronze, compartint podi amb Dora Maric, que també va competir en les semifinals.

L’estudiant de Dret de la Facultat de Ciències Jurídiques Gibet Gallego va tornar d’Opatija (Croàcia), on es va fer el campionat de taekwondo, amb la medalla de bronze en el pes de -57 Kg. En la semifinal va perdre amb l’estudiant turca Hatice Kübra, d’Uludağ University, que es va enfrontar en les finals amb Joana Cunha de la Universidade do Minho, de Portugal. L’esportista turca va guanyar el campionat, i la portuguesa va quedar en segon lloc.

L’estudiant Diana Vázquez, de la Universitat Catòlica de Múrcia (UCAM), va quedar també molt ben classificada. Les altres universitats catalanes participants van ser la UPF i la UVIC. Des del Centre d’Atenció a l’Estudiant-EsportsURV, s’agraeix l’esforç de Gibet Gallego i el seu compromís amb la universitat.

urvesportscampeuropeus
Comencen els Campionats de Catalunya Universitaris d’esports d’equip

L’activitat esportiva continua a la URV i avança en el calendari. Del 17 al 19 de novembre s’ha iniciat els Campionats de Catalunya Universitaris 2016 d’esports d’equip. Aquest curs 2015-16, la universitat coordinadora dels CCU16 és la UOC i la seu on es celebren les competicions és a Igualada. S’ha començat a jugar en Bàsquet masculí,  Futbol 7 femení i Rugby7 masculí; i aquesta setmana ha començat a disputar-se el Handbol femení, el Futbol 11 masculí, el Futbol Sala femení, el Futbol Sala masculí i el Rugby 7 femení. La propera setmana les primeres jornades de competicions seran per als dos vòleis, masculí i femení.

Més informació:

Campionats Universitaris esports d’equip URV