22/12/2014

La Revista URV 22, a l’abast de tothom

Ja es pot descarregar el número 22 de la Revista URV. Aquesta edició destaca, en portada, la recerca feta des de la Universitat sobre la circulació de continguts per les xarxes. Trobareu, a més, entrevistes, notícies i reportatges que donen a conèixer la feina que fa la Universitat

Entre els continguts, el biotecnòleg Roger Gilabert, doctor en Farmàcia i investigador sobre el càncer, explica en què consisteix la seva recerca en la lluita contra aquesta malaltia. El rector Josep Anton Ferré repassa en una entrevista la situació de la Universitat i les seves perspectives de futur.

La publicació inclou temes com la revolució dels biosensors en el camp de la recerca, l’augment de la matriculació dels estudiants als màsters o dades sobre la bona inserció laboral de les persones que es graduen a la Universitat.

La Revista URV és semestral i els 6.000 exemplars que s’imprimeixen en paper es distribueixen entre els exalumnes dels darrers dos cursos, centres i departaments, CRAIs; institucions, entitats i empreses de la demarcació amb vinculació amb la Universitat i universitats catalanes, entre d’altres destinataris.

La revista també es pot llegir, descarregar, imprimir i compartir a través de l’enllaç http://issuu.com/revistaurv, on està disponible en català, castellà i anglès.