21/04/2022

La URV participa al concurs #HiloTesis en què es donen a conèixer els treballs doctorals en un màxim de 20 piulades

Es tracta de la segona edició del concurs que llança la CRUE i en què hi participen 49 estudiants de l’Estat espanyol

La Unitat de Cultura Científica i de la Innovació, ComCiència, i l’Escola de Doctorat de la Universitat Rovira i Virgili convoquen el Concurs La teva Tesi Doctoral en un Fil de Twitter#HiloTesis. Amb la finalitat de promoure l’activitat divulgadora entre els doctorands i les doctorandes, el grup de treball d’activitats conjuntes de la Xarxa de Divulgació i Cultura Científica (RedDivulga) de la CRUE proposa aquesta convocatòria i la URV s’afegeix a la proposta.

En aquest concurs s’hi poden presentar doctorands i doctorandes que hagin superat satisfactòriament almenys una avaluació del Document d’Activitats i Pla de Recerca o els qui hagin defensat ja la seva tesi doctoral en un termini màxim de 6 mesos anteriors a la data d’inici del concurs.

Entre el 19 i el 30 d’abril, hauran de publicar el treball desenvolupat en el seu projecte doctoral en un fil d’un màxim de 20 piulades, en qualsevol de les llengües cooficials. La Universitat Rovira i Virgili lliurarà un premi de 300 euros en cas que un dels seus estudiants resulti premiat en la fase nacional i es valora la participació en el concurs com a activitat de formació transversal (3 hores).