25/03/2021

La URV presenta la seva nova app, més intuïtiva, dinàmica i còmoda

L’aplicació serà un nou canal de comunicació de la URV amb al seva comunitat, que podrà consultar des d’una mateixa plataforma diferents eines que pot necessitar en el seu dia a dia a la Universitat

La Universitat Rovira i Virgili (URV) presenta la seva nova aplicació oficial, dirigida a tota la comunitat universitària, en especial a l’estudiantat, però també al personal docent i d’administració i als alumni.

Amb aquest canvi, la Universitat busca una millor experiència d’usuari, amb més funcionalitats i una línia gràfica actualitzada. La nova app aglutina diferents serveis de la Universitat i eines de consulta que els membres de la comunitat poden necessitar en la seva activitat diària.

Dins l’aplicació, l’usuari disposarà de la targeta universitària digital, que servirà per identificar-se al Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI), o la targeta Alumni URV, en cas de ser membre de la comunitat d’antics estudiants. També tindrà accés directe a la seva informació acadèmica i podrà consultar notes, assignatures matriculades, horaris i el seu calendari personal.

A més, l’app recull un directori de tots els centres i unitats de la URV amb les seves localitzacions i dades de contacte; accés a les plataformes pròpies de la Universitat (el campus virtual i la intranet); una secció del CRAI, des d’on podrem fer consultes i demanar cita prèvia, entre altres funcionalitats; i una secció d’avantatges amb descomptes patrocinats per Banco Santander i Universia.

Amb l’objectiu de convertir-la en l’eina de comunicació de la Universitat amb la seva comunitat, l’aplicació també dona accés a les xarxes socials institucionals, les notícies i l’agenda d’actes de la URV, i permet la configuració de notificacions al telèfon mòbil.

Els usuaris d’iOS i Android ja poden descarregar-se l’app URV a través d’App Store i de Google Play. Les persones que tinguin l’aplicació antiga, l’hauran de desintal·lar i descarregar-se la nova versió.