05/04/2018

La URV renova el segell ‘HR Excellence in Research’ per tres anys més

El distintiu de la Comissió Europea reconeix el compromís de la institució en seguir les recomanacions de la Carta Europea de l’Investigador

Tres anys després de rebre per primera vegada aquest reconeixement, la Universitat ha renovat ara el distintiu europeu d’excel·lència en Recursos Humans en investigació. La Human Resources Strategy for Researchers (HRS4R) és una distinció que acredita que la institució contracta els investigadors seguint les recomanacions de la Carta Europea de l’Investigador i que, un cop contractats, els ofereixen les condicions necessàries per fer recerca d’acord amb aquest compromís. Mostra, d’aquesta manera, que la Universitat és una institució compromesa en portar a terme pràctiques de contractació justes i a proporcionar oportunitats atractives per a la seva carrera.

La Comissió Europea ha adoptat la Carta Europea de l’Investigador i el Codi de conducta per al reclutament d’investigadors (European Charter for Researchers and the Code of Conduct for the Recruitment of Researchers).  La Human Resources Strategy for Researchers (HRS4R) dóna suport a les institucions perquè implementin les polítiques i pràctiques que es recullen a la Carta i al Codi.