05/07/2016

Les empreses premien set estudiants de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria, en l’acte de graduació 2015-16

Enguany s'han graduat 79 estudiants a l'ETSE, que en l'acte de divendres 1 de juliol els han acompanyat 400 persones. Les empreses Caixa d'Enginyers, T-Systems, What About, SCA Hygiene Products SL, Tecnolama SA i P3E International Engineering Consulting, S.L. han lliurat premis, la major part d'ells consistents en contractes laborals, a set estudiants

L’acte de graduació ha comptat, el divendres 1 de juliol a la tarda, amb 79 alumnes que han acabat estudis de tots els ensenyaments de l’Escola: del grau d’Enginyeria Electrònica, Industrial i Automàtica; del d’Enginyeria Elèctrica, el d’Enginyeria Telemàtica, el d’Enginyeria Informàtica; el màster d’Enginyeria Industrial, i el d’Enginyeria i Tecnologia dels Sistemes Electrònics. Els han acompanyat prop de 400 assistents, entre els representants de les empreses, el professorat, familiars i amics. L’acte l’ha presidit Lluís Marsal, vicerector de Personal Docent i Investigador de la URV, ha comptat amb la presència de Joan Pedrerol, president del Consell Social, i l’ha conduït Domènec Puig, director de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE).

Conjunt dels graduats 2015-16 d'Enginyeria Elèctrica, en l'acte de divendres 1 de juliol.
Conjunt dels graduats 2015-16 d’Enginyeria Elèctrica, en l’acte de divendres 1 de juliol.

Gràcies a la intensa relació del centre amb el món de les empreses, sis firmes han lliurat premis a set estudiants. Caixa d’Enginyers ha entregat premis als dos millors expedients de tots els ensenyaments de grau del curs 2014-15, que són els dels estudiants Eduard Garcia, del grau d’Enginyeria Electrònica, Industrial i Automàtica, i Edgar Batista, del grau d’Enginyeria Informàtica. Cadascun ha rebut un premi de 600 euros, que s’ingressa al compte obert a l’Entitat.

Una de les empreses participants, Caixa d' Enginyers, amb un dels alumnes premiats.
La representant d’una les empreses participants, Caixa d’ Enginyers, amb un dels alumnes premiats i representants de la URV i de l’ETSE.

T-Systems ha lliurat la 1ª edició del Premi que porta el seu nom per a estudiants del grau d’Enginyeria Informàtica, a Joan Roig . És una proposta de contracte laboral de 6 mesos amb possibilitats d’ampliació, i dotació econòmica de 500 euros.

What About ha entregat la 1ª edició del Premi del mateix nom per a estudiants del grau d’Enginyeria Informàtica a Joan Boronat, que és una proposta de contracte laboral.

SCA Hygiene Products, S.L. ha lliurat la 2ª edició del premi al millor estudiant del màster d’Enginyeria Industrial, a Eric Baiges. Ha rebut una proposta de contracte laboral de 6 mesos, amb possibilitats d´ampliació.

Tecnolama, S.A. ha entregat la 2ª edició del premi al millor estudiant del grau d’Enginyeria Electrònica, Industrial i Automàtica, a l’estudiant Enric Malràs. El premi consisteix, d’una banda, en una proposta de contracte laboral de sis mesos amb possibilitats d’ampliació en cas que la seva evolució sigui satisfactòria; i de l’altra, en el pagament de la matrícula per cursar algun dels dos màsters abans esmentats que s’ofereixen a l’ETSE.

P3E International Engineering Consulting, S.L. ha lliurat la 3ª edició del premi al millor estudiant del grau d’Enginyeria Elèctrica, a l’estudiant Ezequiel Rodríguez. Ha rebut una proposta de contracte laboral de 3 mesos amb possibilitats d´ampliació.

L’acte s’ha tancat amb una sessió fotogràfica dels estudiants graduats i premiats i un aperitiu per a tots els assistents, ofert als jardins del Campus.