08/02/2018

Les investigadores de la URV fan visible la seva recerca a les xarxes socials

Els usuaris de Twitter i Facebook podran seguir les accions que promou la URV pel Dia de la Dona i la Ciència amb l’etiqueta #11FdonaURV

La doctoranda Carmen Valverde ha explicat en vídeo la seva tesi

La Unitat de Comunicació de la Ciència de la URV ha promogut una acció a través de les xarxes socials per donar visibilitat a les investigadores de la Universitat. Amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència, que es commemora l’11 de febrer, diverses científiques que investiguen a la Universitat expliquen les seves recerques mitjançant vídeos curts perquè la comunitat virtual de la URV pugui saber què fan i pugui veure el seu entorn de treball.

Els vídeos d’aquesta campanya, que s’ha dut a terme amb la col·laboració de diversos membres de la comunitat URV, es podran seguir des d’aquest dijous i fins al diumenge 11 de febrer, tant a Twitter com a Facebook amb l’etiqueta #11FdonaURV.

1. Marina Roldan |

Felicitaciones a la URV por esta iniciativa.