15/12/2017

Mónica Montero i Núria Nieto, premi d’Infermeria 2016-17 de la Fundació STS

Les estudiants Gabriela Bozhidarova, Sara Lozano i Anahí Galán han estat finalistes del premi, que es va atorgar ahir a la sala de graus del campus Catalunya

Les estudiants premiades, amb professores de la Facultat i representants de la Fundació STS.

Els Premis de la Fundació STS a Infermeria arriben enguany a la 2a edició, i premien el millor treball final de grau del curs 2016-17. Les estudiants guanyadores, Mónica Montero i Núria Nieto, van presentar el treball: “Observación de la gestión de la medicación en los domicilios de pacientes adscritos en el servicio de atención doméstica”. El premi comporta un xec per import de 500€ i un diploma.

Les finalistes van ser Gabriela Bozhidarova i Sara Lozano, autores del treball: “Vivencia y gestión de las enfermeras en el proceso de muerte de los residentes en un geriátrico“, i Anahí Galán amb el treball final de grau: “Compassion in nursing. A qualitative approach. Les estudiants van rebre un diploma acreditatiu.

Per atorgar el premis,  el jurat va tenir en compte diferents factors: una qualificació emesa d’excel·lent en la nota final d’avaluació, rigor en la metodologia científica, que fos una temàtica d’interès social i sanitari i en el context de la atenció en l’àmbit de les persones grans i/o amb dependència. El jurat el composaven Toni Guerra, director assistencial de la Fundació STS, i les professores Silvia Reverté i Lina Casadó del Departament d’infermeria de la URV.

La resolució es va fer pública i es va lliurar el premi ahir dijous 14 de desembre,  coincidint amb el Xe Seminari Internacional de Recerca en Infermeria que va tenir lloc a la Sala de graus del campus Catalunya. Els organitzadors dels actes van ser la Facultat i Departament d’Infermeria, el Grup de Recerca Infermeria Avançada i la URV, amb la col·laboració del Col.legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Tarragona.

La Fundació Privada STS, creada l’anys 2005 i patrocinadora del premi a Infermeria de la URV, té com a principal objectiu la promoció i la gestió de serveis d’atenció sanitària i social per a persones grans, disminuïts físics i persones afectades per malalties cròniques.