11/12/2018

Nou curs de comunicació per a la comunitat investigadora

S'han organitzat sessions teòriques i pràctiques de premsa escrita, ràdio i televisió. El curs està organitzat per la Unitat de Comunicació de la Ciència de la URV

Personal investigador i doctorands i doctorandes de la Universitat han participat en una nova edició del comunicació per a investigadors que organitza des de fa quatre anys ComCiència, la Unitat de Comunicació de la Ciència de la URV.  Durant dues sessions de dos matins han pogut entendre com funcionaven els mitjans de comunicació, les seves rutines i com es treballa tan des d’un gabinet de comunicació com des d’una redacció d’un mitjà.

Taller de ràdio.

La teoria es combina amb tres tallers de premsa escrita, ràdio i televisió i també amb una sessió d’introducció a la comunicació dels resultats de la recerca a les xarxes socials.

Vegeu els continguts del curs, aquí.