15/06/2016

La mascota Tarracvs dels Jocs Mediterranis 2017 visita els nens i nenes de l’escola Saavedra

La mascota de Tarragona 2017 ha visitat el dimarts, 14 de juny per primera vegada una escola de la ciutat, l’escola Saavedra, que és la primera escola pública de Tarragona. L'elecció de la mascota ha estat relacionada amb el projecte educatiu dels Jocs, que lidera la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia

Els alumnes de Saavedra amb Tarracvs, al pati de l'escola (fotos Mauri Fernández/Tarragona 2017).

Tarracvs, la mascota dels XVIII Jocs Mediterranis Tarragona 2017, ha visitat per primera vegada una escola de la ciutat, l’escola Saavedra, la primera escola pública de Tarragona. Els alumnes l’han rebut al pati,  i un grup d’ells li ha dedicat missatges de benvinguda en català, italià, portuguès, espanyol, francès i àrab, els seus idiomes materns. Finalment, Tarracvs ha obsequiat els alumnes amb un pòster de les 33 disciplines esportives que practicarà a la cita esportiva mediterrània.

La directora de l’escola Saavedra, Leonor Franch, ha donat la benvinguda als assistents i ha donat pas a les intervencions de l’alcalde i president del Comitè Organitzador dels Jocs, Josep Fèlix Ballesteros; del conseller d’Educació de l’Ajuntament de Tarragona, Francesc Roca; i de Marta Viñas, en representació de la directora territorial d’Ensenyament. També han assistit a l’acte el coordinador general de Tarragona 2017, Javier Villamayor; el coordinador del Projecte Educatiu dels Jocs, el professor de la URV i degà de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia Lluís Marquès; el gerent de l’Institut Municipal d’Educació, Carles Cepero; i altres representants de centres educatius de la ciutat.

A partir del proper curs escolar està previst que Tarracvs visiti la resta d’escoles de la ciutat, des de Llevant fins a Ponent. Les tres primeres escoles que visitarà la mascota seran el Col·legi Mare Nostrum, Escola El Miracle i l’Escola Arrabassada.

El Projecte Educatiu de Tarragona 2017 està liderat des la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia de la URV amb la col·laboració del Departament de Pedagogia i l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE).

Més informació:

Jocs Mediterranis 2017