08/05/2017

Tres mil persones participen a les Jornades de Portes Obertes de la URV

El dissabte 6 de maig, en l'última Jornada, la URV ha acollit estudiants i famílies, i els dies 5 i 20 d'abril l'han visitat els estudiants de secundària, els futurs universitaris

L'Enginyeria Biomèdica s'impartirà per primer cop el curs vinent a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria.

1.690 estudiants de secundària i 1.130 familiars, en total 3.020 persones, han visitat aquesta primavera els campus i centres de la URV a Tarragona, Reus, Vila-seca, Tortosa i Coma-ruga (El Vendrell), per informar-se directament dels ensenyaments i del procés d’accés i matriculació, conèixer el professorat i recórrer instal·lacions com les aules, els CRAI i els laboratoris. Molts centres organitzen tallers i demostracions per mostrar millor els continguts dels estudis.

La Jornada d’enguany del dia 6 de maig, l’última que es fa cada any  en dissabte per facilitar l’assistència dels familiars, hi va haver força participació.  A les tres Jornades de Portes Obertes s’organitzen sessions en horari diferent, per facilitar la visita a més d’un centre o campus.

Estudiants experimentant a un laboratori d’Enologia, el dissabte passat.

La URV impartirà el curs vinent un total de 48 titulacions de grau, de les quals 7 són titulacions dobles, dels àmbits de les arquitectures i enginyeries, arts i humanitats, ciències, ciències de la salut i ciències socials i jurídiques. A la Universitat es potencien els grups reduïts d’alumnes per a una docència de qualitat, i una concepció pràctica i participativa de l’aprenentatge.

L’any passat van ser 3.052 persones les que van aprofitar l’oportunitat de les Jornades de Portes Obertes per entrar en contacte directe amb la URV.

Jornades de Portes Obertes 2017