23/07/2014

93 professors de secundària participen en els cursos de formació acadèmica del programa ‘Aprofundiments’

Durant aquest juliol, la URV ha impartit per segona edició cursos d’actualització universitària per al professorat de secundària sobre els coneixements i la recerca generats en les diferents disciplines acadèmiques, el que s'anomena programa Aprofundiments

Professors de secundària prenen part a un dels cursos del programa.

Enguany s’ha celebrat la segona edició d’aquests cursos d’actualització universitària al professorat de secundària, que ha passat de dos cursos, de ciència i història, que es van impartir l’edició de 2013, fins a set cursos de diferents disciplines acadèmiques que s’han impartit en aquesta ocasió.

Aquests son els cursos que s’han impartit en aquesta edició del programa Aprofundiments:

• Història del món contemporani. Noves aportacions i propostes de treball a l’aula (II)
  • La literatura a l’aula de secundària i batxillerat: models de treball
  • La normativa gramatical avui: estat de la qüestió i eines de consulta
  • Biotecnologia low cost
  • Robòtica educativa
  • 140 caracteres punto com
  • Tallers de programació amb Scratch per a secundària
Els assistents participen a les classes del curs de formació a la URV.

Aprofundiments és una activitat organitzada pel Centre d’Atenció a l’Estudiant i l’Institut de Ciències de l’Educació, que ofereix formació al professorat de secundària sobre els coneixements i la recerca generats en les diferents disciplines acadèmiques. Els cursos d’estiu estan impartits per professorat de la URV i forma part del programa Nexes, de col·laboració necessària i positiva entre els estudiants, professorat i centres de secundària i la Universitat.