05/03/2024

La investigadora Sangeetha Shyam ha estat reconeguda per la Societat de Nutrició de Malàsia

Membre de la Unitat de Nutrició Humana de la URV, ha estat triada com a fellow per part d’aquesta societat científica per la seva contribució a la recerca sobre nutrició

Sangeetha Shyam, investigadora postdoctoral sènior a la Unitat de Nutrició Humana de la URV a través del programa d’atracció de talent María Zambrano ha estat seleccionada com a fellow per la Societat de Nutrició de Malàsia. Aquest reconeixement es concedeix cada any a persones distingides en el món de la recerca que han fet una contribució destacada a aquesta societat científica i amb motiu del seu compromís a llarg termini amb les ciències de la nutrició.

Sangeetha Shyam, que també forma part de l’Institut d’Investigació Sanitària Pere Virgili i del Centre de Recerca en Xarxa d’Obesitat i Nutrició (CIBERobn) de l’Institut Carlos III, ha centrat la seva recerca en avaluar la importància que ha tingut la dieta mediterrània i l’obesitat en la infecció per COVID-19. Actualment està participant d’un estudi epidemiològic a gran escala amb dades de tot el món per avaluar el consum de fruita seca sobre la salut.

El reconeixement que li ha atorgat la Societat de Nutrició de Malàsia és guardó vitalici molt prestigiós al país, on es valora la participació en projectes o programes de recerca o de salut pública, publicacions, pertinença a grups de treball o comitès tècnics, innovació i patents, així com el servei a la comunitat.