15/03/2017

Oberta la preinscripció per als màsters del curs 2017-18

A la URV es podran cursar 47 màsters universitaris i 36 títols propis de postgrau

L’objectiu de la URV és oferir la millor formació, perquè amb la motivació personal de cadascú i l’expertesa universitària, tothom pugui treballar per al seu futur. En el curs 2015-16, 2477 persones van fer estudis de postgrau a la Universitat.

Dos nous màsters universitaris s’incorporen a l’oferta, per al curs vinent: el màster universitari  de Gestió de Destinacions Turístiques, a la Facultat de Turisme i Geografia, i el màster universitari en Genètica, Física i Química Forense, a la Facultat de Química. L’oferta global dels estudis programats per al curs vinent, 47 màsters universitaris, 26 postgraus propis i 10 màsters propis, són de tots els àmbits del coneixement: Antropologia, Arqueologia, Comunicació, Cultura i Societat, Dret i Administració Pública, Economia i Empresa, Educació, Enginyeria, Enologia, Geografia, Història, Llengües, Psicologia, Química, Salut, Tecnologies de la Informació i Turisme.

Innovació i qualitat

A les aules s’ofereix un tracte personalitzat, grups reduïts, tutories individuals de seguiment i una relació propera amb el professorat. S’utilitzen metodologies d’aprenentatge innovadores i participatives, que permeten posar en pràctica els coneixements adquirits en situacions reals de l’entorn laboral. Els plans d’estudi estan dissenyats tenint en compte les últimes tendències socials de cada sector, a fi que es puguin adquirir les competències més útils per donar un impuls a les carreres professional. Tots els màsters t’ofereixen la possibilitat de fer una estada de pràctiques en empreses i institucions de cada camp.

Els estudis que s’ofereixen tenen una clara orientació internacional. Ens el darrers anys la URV ha experimentat un creixement continu del nombre de projectes, activitats, professors i estudiants internacionals. El 28% dels estudiants de màster universitari i doctorat són internacionals, principalment de l’Amèrica Llatina, la Unió Europea i Àsia.

Pel que fa a la qualitat a la Universitat, amb només 25 anys ha aconseguit posicionar-se en els rànquings internacionals entre les millors universitats del món. S’ha posicionat com la segona universitat de l’Estat amb més impacte de recerca, segons l’edició 2014 del SCImago Institutions Ranking. Té més de 1000 investigadors organitzats en 142 grups de recerca, en col·laboració amb altres institucions internacionals, que treballen per fer avançar el coneixement i donar resposta als reptes de la societat.

El període de preinscripció als màsters es va obrir el dia 1 de març i és fins al 30 de maig. En una segons fase s’obrirà el dia 1 de juny fins al 21 de juliol, si hi ha places vacants. Anualment la URV convoca més de 200 beques pròpies per als estudiants de màster universitari.

Màsters i postgraus URV 2017-18