05/04/2017

617 estudiants participen a la primera Jornada de Portes Obertes 2017

Centres i campus de la URV han acollit aquests joves de secundària, que s'han informat de primera mà dels ensenyaments per al curs vinent i han visitat les instal·lacions

La Jornada de dimecres, 5 d’abril ha estat la primera de les tres jornades de portes obertes que es fan, preparant ja el curs 2017-18. La pròxima serà el dijous 20 d’abril i la tercera, oberta també a les famílies dels futurs universitaris, el dissabte 6 de maig.

Els dotze centres i els dos campus, situats a Tarragona, Reus, Tortosa, Vila-seca i El Vendrell, han acollit els estudiants de secundària i de cicles formatius de grau superior interessats en els seus ensenyaments, en sessions a les 9, 30 h i a les 12 h, per tal que es poguessin visitar dos en una mateixa jornada. En aquesta primera cita de portes obertes, els centres més visitats han estat la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia, la Facultat de Ciències Jurídiques, la Facultat de Lletres i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria.

Aquestes jornades faciliten el contacte personal amb el professorat, s’obté informació directa sobre els plans d’estudi i sobre les sortides professionals, i faciliten l’aclariment de dubtes sobre el procés d’accés i matriculació, entre d’altres questions. Alhora els joves poden recórrer els espais universitaris com les aules, els laboratoris i els CRAI.

La URV impartirà el curs vinent un total de 48 titulacions de grau, de les quals 7 són titulacions dobles, dels àmbits de les arquitectures i enginyeries, arts i humanitats, ciències, ciències de la salut i ciències socials i jurídiques. A la Universitat es potencien els grups reduïts d’alumnes per a una docència de qualitat, i una concepció pràctica i participativa de l’aprenentatge.

En l’edició de 2016, més de 3.000 persones van prendre part en aquestes jornades.

Jornades de Portes Obertes 2017