05/02/2021

La producció científica de la URV va augmentar un 6,7% l’any 2020 tot i la pandèmia

També s’ha registrat un increment de la ratio d’articles publicats per cada investigador o investigadora dedicat a la recerca a la Universitat, segon la base de dades internacional Web of Science

La pandèmia no ha aturat la producció científica de la URV. Durant l’any 2020 el col·lectiu investigador de la Universitat va publicar un total de 1.416 articles científics a revistes indexades a la base de dades internacional Web of Science. Aquesta xifra -calculada amb les dades provisionals del 18 de gener passat- representa un augment del 6,7% respecte l’any anterior, en què es van recollir 1.327 publicacions.

Les dades analitzades també mostren un increment en el nombre d’articles científics publicats per cada investigador o investigadora doctor de la URV dedicat a la recerca a temps complert, que se situa en 2,0 publicacions per persona.

Aquest conjunt de xifres s’han analitzat tenint en compte els documents amb filiació URV recollits als índex Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index i Emerging Sources Citation Index.