06/06/2017

La URV convoca 74 beques per a estudiants de màster

La convocatòria romandrà oberta fins el 20 de juny, i premiarà els estudiants amb millor expedient acadèmic que no hauran de pagar la matrícula per al curs 2017-18

Cada any es concedeixen premis als millors estudiants de màster.

La Universitat Rovira i Virgili ha obert una convocatòria de beques dirigida a les persones que vulguin cursar un màster universitari durant el curs 2017-18. La crida, que romandrà oberta fins el 20 de juny, premiarà els 74 estudiants amb millor expedient acadèmic que no hauran de pagar la matrícula per al proper curs.

Les beques de Màster URV estan destinades a sufragar les despeses de matrícula dels estudiants de nou accés que hagin formalitzat la seva preinscripció a un màster universitari per al proper curs. D’aquest manera, els alumnes seleccionats podran matricular-se de 60 crèdits ECTS del màster que desitgin de forma gratuïta, i només hauran de fer front a les despeses corresponents a les taxes administratives. A més, per als estudiants provinents d’altres països es preveu cobrir també les despeses de trasllat fins a un màxim de 1.000 euros.

Amb aquesta convocatòria, la Universitat vol facilitar l’accés als estudis de màster a aquells estudiants que tenen un bon expedient acadèmic i atraure talent de tot el món per a convertir-se en una universitat de referència en l’àmbit dels estudis de postgrau. Les persones interessades poden consultar els detalls de la convocatòria i fer arribar la seva sol·licitud a través des d’aquí.

A més d’aquestes beques, els futurs estudiants de màsters de la URV poden optar a altres convocatòries. Un exemple són les beques de l’AUIP dirigides a estudiants provinents d’universitats llatinoamericanes i que també cobreixen les despeses de matrícula. Així mateix, també es convoquen les beques de col·laboració que permeten l’alumnat compaginar els seus estudis amb tasques de suport remunerades en diversos àmbits de la gestió universitària.

De cara al curs 2017-18, la URV ofereix una àmplia varietat de màsters universitaris i títols de postgrau. Concretament, s’ofereixen 47 programes de màster, 26 diplomes de postgraus propis i 10 màsters propis de diversos àmbits de coneixement: Antropologia, Arqueologia, Comunicació, Cultura i Societat, Dret i Administració Pública, Economia i Empresa, Educació, Enginyeria, Enologia, Geografia, Història, Llengües, Psicologia, Química, Salut, Tecnologies de la Informació i Turisme.

Dins de l’oferta per al proper curs destaquen dos màsters universitaris que s’oferiran per primer cop. El màster universitari de Gestió de Destinacions Turístiques s’impartirà a la Facultat de Turisme i Geografia i té per objectiu formar professionals i investigadors especialitzats en la gestió estratègica i el màrqueting de destinacions i territoris turístics. Per altra banda, el màster universitari en Genètica, Física i Química Forense s’impartirà a la Facultat de Química i està encaminat a formar professionals que intervenen en les anàlisis científiques d’evidències de l’escena d’un crim o fets relacionats amb un procediment judicial.

Beques, ajuts i premis per als estudis de màster