Diari digital de la URV -

Les investigadores Paula Morales, Carmen Hernández, Núria Voltas i Josefa Canals, del grup de recerca Nutrició i Salut Mental de la URV, han guanyat el premi Ángel Rivière en la modalitat de recerca per un treball en què han desenvolupat un qüestionari per a detectar els trastorns de l’espectre de l’autisme i el trastorn de la comunicació social pragmàtica a l’entorn escola. Els premis els lliura cada dos anys l’Associació Espanyola de Professionals de l’Autisme (AETAPI)

La imatge d’uns nens peruans menjant hidrats de carboni ha estat la guanyadora del II Concurs de Fotografia Científica a les Xarxes Socials, al qual s’hi podia participar a través d’Instagram. L’autora és Sabina López Toledo, estudiant de doctorat en Biomedicina al grup de recerca NUTRISAM – Nutrició i Salut Mental de la URV. La fotografia la va fer durant el treball de camp de la tesi doctoral on avalua l’estat nutricional i cognitiu de la població escolar andina (Perú)